SKRIVET: 2010-05-12, kl 20:24:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lång helg!

Nu vare sjukt jävla länge sen jag skrev! ;o Men ingenting har hänt :)
Vi har börjat riva tapeter i mamma och pappas sovrum :) De är alltid roligt med förändringar!
Öhm vad mera? Jo min hund Saga är snart 6 månader! :O sjukt ju!
Nu är man ledig i 4 dagar men iofs så har dom senaste 3 veckorna varit 3 dagars för mig av olika skäl :)

Jag har även nyss blivit helt frisk från min hemska magsjuka! Tur att den är över! Spydde 13 ggr på bara några timmar men de positiva är att jag gick ner 4 kilo!

Jag har även slutat äta så mkt socker som jag gjorde innan :) Och jag mår faktiskt bättre :) (men säg inte de till min mamma! ;]) Jag har dock lättare för att få huvudvärk ;/ men de ordna sig :)

Det känns sjukt konstigt att jag snart går ut nian! ;o Jag va i Umeå förra helgen och köpte examens klänning :) Så jävla fin den är! ;]

Och jag har äntligen fått börja på p-piller igen! (L) de är najz! ;]

Nu ska jag duscha sen ska jag blogga mera :D efter mitt tv-tittande ;] PUSS! (L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: