SKRIVET: 2010-07-05, kl 22:59:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

ledig!

Idag har varit min första lediga dag , fett skönt jueh! Jag och mamma sa att vi inte skulle göra ett skit idag! Men de gjorde vi ^^ Vi for på stan i 3 timmar , lämnade arbetspapperna ,shoppade 2 tunikor åt mig :D Åt mjukglass och va på banken för att starta ett ungdomskonto åt mig!! :D Underbart ;D Äntligen lite pengar :] Nu kan jag shoppa loss (a) Med Andrea kanske? :]<3
Sen idag målade jag naglarna med ett av dom nya nagellacken , de vart riktigt snyggt!
Annars har vi inte gjort så mkt idag , sprungit med hunden och suttit i solen! Sjukt skönt att bara sitta ner och vila ;]

Juste , jag har även bjudit på tårta hos mitt sommarjobb som ett tack :)

Hittade även en tshirt på Öhmans idag som jag tyckte om! Men då hade vi inte tid så vi ska dit på lördag och prova den! :) Nu venne jag va jag ska göra men måste snart sova ska upp tidigt imorgon , de är bara jag och hunden hemma då och hon är morgonpigg som fan! Vilket jag inte är men ska försöka somna tidigt så kanske de går ;) Annars får jag helt enkelt torka kiss pölar imorron när jag stiger upp! ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: