SKRIVET: 2010-07-09, kl 16:58:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Äntligen!

Idag kom äntligen farmors födelsedagspresent till mig!;D
Fick 300 kr och en daim marabou ,gött! ;D
Idag räknade jag alla pengarna jag hade i börsen och jag har 1569 kr , endast i börsen! Och snart kommer de en fett check med min lön och de är sjukt najz jueh! :D
Förstå va jag ska shoppa loss ;] Möjligtvis spara lite också (a)
Vädret är helt perfekt idag! Sjukt varmt , soligt , de blåser lite , helt underbart!
dock tycker nog min hund de är lite väl varmt , hon har svettats hela dagen! ;/
Min hund trivs allra bäst på vintern men jag trivs bäst på sommarn^^
Iaf nu ska vi ut i solen igen , kanske kasta lite boll och ba hare gött! :)
Hoppas ni har en lika bra dag som jag , pusshejs! :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: