SKRIVET: 2010-07-15, kl 23:53:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

mamma&dotter dag!

Idag tog jag kort för ID-kortet , vart riktigt bra om jag får säga de själv! ;D
Även aktiverat mitt VISA kort :)! De känns riktigt bra , men asså fan så många koder man måste hålla reda på!
Ska bara få in lite pengar påre så blire skit bra! :)
Efter de pratade vi med Anna som jag skrev i förra inlägget.
Vi gick på Åhlens efter de och kollade på allt möjligt men fanns ju absolut ingenting där! Gick sedan på Ofelia , träffade Ellinor där ,pratade en stund , kollade runt ,fanns egentligen massor men klänningen mamma hittade gick på 700 kr!
Efter de åt vi varsin mjukglass och cola!:D Usch va gott! :]
Sen gick vi på Öhmans, mamma hittade en tunika hon tyckte skulle passa mig men jag tyckte inte den va så jätte fin! ;o
Efter de gick vi på Lindex , stannade typ 1 timme om inte mera! Mamma shoppade loss ordentligt! Jag hittade ett par Jeggings ,riktigt mörk blå,ser nästan svarta ut! xD Men sköna är dom och tror dom blir skitbra nu i höst , spec med mina högklackade skor! ;D
Efter vi kommit hem kom jag ju på att jag INTE handlade saker till håret som jag skulle! ^^
Vi skulle även till Tiara idag men hon hade ju såklart semetser stängt! -.-
Aja bättre lycka nästa gång! ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: