SKRIVET: 2010-07-06, kl 23:29:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

6 Juli 2010

Idag skulle jag egentligen vara ensam hemma med Saga hela dagen men mamma tappade rösten och stannade hemma så jag behövde inte gå upp 7 ;) gick upp 11 ist :)
Åt "lunch" men jag vart mätt rätt fort så jag gav resten till Saga , slänger in en bild på henne senare hur hon såg ut efteråt ;)
För nån timme sedan så kokade jag kola ;) GÖTT! :] de va fett länge sen jueh ;o
Aja annars har jag inte gjort nåt spec idag , bara tagit de lugnt och gått ut med hunden :) Riktigt skönt väder!
Testade en ny frisyr idag , den va faktiskt fin men nästa gång jag gör den så ska jag använda mousse och hårspray så de sitter bättre :)
Klipp imorron då! Slänger in en före och efter bild då kanske :)
men tills vidare sovgott :*



linny

den kan lätt piffa upp en enkel outfit! :)



PUBLICERAT: 2010-07-09, 14:37:31 | URL: http://llinnys.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: