SKRIVET: 2010-06-26, kl 01:01:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Midsommar!

Idag har det varit midsommar. Lr ja rättare sagt igår :) Och jag hade faktiskt en riktigt trevlig midsommar :)!
På jobbet bakade jag en väldigt sommrig tårta :) Vart jätte god! Hade faktiskt en riktigt bra dag idag på jobbet , den gick riktigt fort! Först bakade jag sen åt jag lunch sen åt jag tårta sen hem! ^^ Fast jag fick sitta och vänta på pappa i nästan en timme för han hörde fel på vilken tid jag sa att jag slutade.. -.- Men iaf sen kom jag hem och då hade mamma köpt jordgubbar och glass! mums! Sen åt vi kyckling med ost i och potatis :) Godare än jag mindes de! :)
Nu har vi precis sett färdigt en film, Farsan , jag tyckte faktiskt inte om den. Den var bara pinsam och så..
Aja bara en vecka kvar på jobbet! De känns skönt men ändå hemskt att behöva sluta , jag har världens bästa chef och patienterna är helt underbara! Dom är grymt snälla och jag kommer verkligen sakna dom så nu ska jag göra de bästa av den sista veckan så dom minns mig med , även som nåt bra :)

Godnatt sov gott och jag hoppas ni har haft världens bästa midsommar! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: