SKRIVET: 2010-05-23, kl 20:19:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Förlåt!

Förlåt mig , jag vet att de har varit jätte länge sen jag bloggade!
Men iaf ska skärpa mig med de :)
Imorron har vi biståndsdagen vilket betyder att vi är lediga :)!
Biståndsdagen betyder ju då att vi ska stanna hemma och jobba ihop 100 kronor som vi sen ska skicka till fattiga barn :) Förra året fick vi se bilder på små barn utan föräldrar i Ryssland som behövde pengar , de va fan hjärtekrossande att behöva se hur dom va tvungen att leva. Och att växa upp utan föräldrar ;o
Iaf de känns sjukt bra att kunna göra en skillnad för dom :) Även de minsta gör ju skillnad :)
Men iaf jag är då ledig imorron för jag jobbade ihop dom pengarna förra helgen :)
Jag vek tvätt , en hel jävla stor bunt med kläder! usch! ^^
Sen kratta jag löv och klippte grenar , gick ut på lång promenader med hunden :) Och såna saker :)!
Jag tycker dock jag borde få en slant också med tanke på att jag gjorde allt de där (a) Men nu ska vi inte vara själviska :)! Denna dagen är till för dom som inte har sån tur ;/

Ska ut och gå nu , PussN!
:*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: