SKRIVET: 2010-05-30, kl 01:40:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

ESC!

Det fanns verkligen jätte många underbara låtar och jag känner att dom inte fick den chans dom förtjäna.!
T.ex. Norge , Didriks låt var helt underbar men han fick ingen chans eftersom Norge vunnit..
Jag är inte ett dugg bitter , Tysklands låt va helt okej :) ingen favorit just nu men den kan ju växa hos mig :)
Jag absolut älskade Turkiets låt redan första gången jag hörde den! :D
Jag kanske är ensam om detta men jag tyckte att Vitrysslands låt va vacker och hade faktiskt ett budskap :)
men iaf , dom flesta låtarna va skitbra så ska inte dra upp alla jag tycker om! ^^
Men ytterst få jag inte klarade av ;)
Men när Ryssland kom upp på scen så gick jag bort en stund :P Den tyckte jag minst om!

Jag är inte trött ännu så venne va jag ska göra just nu ^^ Men kommer nog på nåt , pusshejs!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: