SKRIVET: 2010-05-25, kl 19:42:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

En bra dag!

Idag har varit en bra dag , lite trött dock med tanke på hur dåligt jag sov igår. Kunde verkligen inte somna. Jag gjorde fan allt! Men icke. Så idag har jag väl varit trött men jag tror de är bra för då kanske jag somna inatt ist ^^
Idag gick skolan riktigt fort :) Sen runt halv ett for jag och träffade min chef :) kajsa ;) världens bästa chef :D Ska bli riktigt roligt att få jobba med henne i sommar :) De ser jag fram emot! :D
Så de känns lugnt iaf :)
Sen for jag hem till min galna hund ^^  som är jätte söt nu när vi klippt luggen på na! ;)
Nyss for våra matgäster hem , skönt! :)
Nu ska jag äta glass och sen kanske duscha? :)
Aja nu längtar jag efter ESC semifinal ^^ fast venne om jag ska se den lr ba vänta tills lördag :)
PussN!:*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: