SKRIVET: 2010-05-24, kl 19:49:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Duktigt!

Jag är sjukt duktig :o Jag har nyss badat ,torkat och klippt min hund :D I rock!<3
Iaf hon är mycket duktigare också , hon klagar inte ens längre :)
visst hon försöker fortfarande hoppa ur badkaret men hon tycker nog de är rätt skönt faktiskt ;)

Men jag förstår dock inte va som händer med henne just nu ;o Hon har kissat inne typ 5 ggr idag och bajsat inne 1 gång. Jag som hatar att torka kiss och sånt..men aja , hoppas de går över snart!! :)

Idag sov jag enda till 12. Sen slockande jag runt 15 till typ 16. Kommer nog får de svårt att somna inatt ^^ och att ta sig upp imorron ^^!
Men imorron blire spännande för jag ska träffa min handledare :D Alla säger att hon är snäll så jag hoppas då de :) Men berätta mera om de imorron :) Nu slänger jag in en bild på min blöta hund för nu ska jag snart ducsha sen blire plugg! Engelska prov imorron men jag tror de kommer gå bra:)!

PussN!



bella

hmm, du sa att du var allergisk mot djur :S hur kan du då ha en hund själv nu börjar man undra :s pucko



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: