SKRIVET: 2010-03-20, kl 23:55:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stryckfors!

Nu är jag hemma efter en hel dag i stugan! Vädret har varit på topp men de skulle tydligen bli ännu bättre imorron , synd att vi åkte hem då. Men iaf idag har vi haft de riktigt mysigt , wokat ute (vart sjukt gott) och kört skoter :D Jag är värsta fart dåren (a) Osså nu när man har en hundvalp som springer i snödriverna så äre sjukt mycket roligare! Men hon började frysa efter en stund vilket man kan förstå , så hon fick ligga i mitt knä och jag virrade en filt runt henne , hon somnade så skönt så hon snarkade! :]
Har aldrig hört nåt gulligare ;D!

Men herregud att ha med sig små kusinerna är inte lätt!
Lukas är jätte rädd för Saga så man bär runt på han hela tiden , har sjukt ont i ryggen nu!
Och jag har ju även Klara som inte lyssnar! Hon har varit jätte bråkig idag , usch va less jag vart!
Klara och Saga skulle busa , har jag inget emot , men Klara tog ifrån Saga hennes pinne , och Klara tycker inte om när Saga hoppar men ändå skulle hon he pinnen högt upp i luften , då äre ju självklart att Saga hoppar för att få tag i pinnen och då skrek ju Klara så klart.
Saga fick aldrig sin pinne så hon tröttnade ju , sen när jag sagt åt för 8000000 gången så började hon förstå att hon måste ge pinnen ibland , men då tog hon ifrån Saga pinnen direkt , de funka inte heller. Hon måste få ha den ett tag , hon är valp , hennes tänder gör jätte ont! Så hon måste få bita i saker och så.
Men Klara ville ha pinnen så hon skrek "LOSS!" Sen började hon dra i pinnen...jag sa åt henne 439120947 gånger att man får faktiskt inte dra! Hon förstod aldrig och Saga fick aldrig vila heller , hundar blir ju också trött , sa åt henne minst 4 gånger , låt hunden va , men hon fortsatte så jag ba "Men Klara ska vi bli ovänner eller? Lägg av nu...!"  Ja då gick hon ifrån men ist vägrade hon äta middagen som serverades.. då fick hon ingen efterätt heller.
Blev sur som fan! Men skyll dig själv lixom när hon inte ens vill försöka.
Iaf nu när vi kom hem så blöder Saga ur munnen..för att Klara har dragit.! Jag blir sjukt galen...

Men nu äre sängdax är trött! PussN(L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: