SKRIVET: 2010-03-13, kl 19:30:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Melodifestivalens final ikv!

Om ca 30 min börjar Melodifestivalen! Jag hoppas verkligen att Anna Bergendahl vinner hela skiten!
Hennes låt är otroligt fin och den ligger etta på nästan alla musik listor så jag är nog inte den enda som känner så ;)
Jag ska då rösta på Anna lr Timotej men jag tror dock inte Timotejs låt skulle låta spec bra på engelska :/ Och Annas låt är ju redan på engelska ;D Men jag hatar att hon inte fick ha sina gympaskor! De va ju hennes stil , alla vill ju inte ha högklackat! Vilka idioter -.-
Aja nu ska jag gå och göra lite hallon mousse med färska hallon och bitar av daim på! :D


★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Sv: haha xD

Visst var det bra att Anna vann! :D

Hon kan verkligen lyckas i ESC :D



PUBLICERAT: 2010-03-13, 22:24:51 | URL: http://zvenzon.blogg.se/
★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Sv: haha ja absolut! :D

Jag tror vi kan komma på en riktigt bra placering i ESC nu, kanske till och med vinna!! :D



PUBLICERAT: 2010-03-14, 00:51:09 | URL: http://zvenzon.blogg.se/
★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Sv: Haha ja det har du rätt i, men jag tror vilket som att vi har en sång som alla kan gilla, vars man än kommer ifrån! =)

Och nu är det ju europa juryn som har halva valet i ESC, så det är ju bara att göra som Rybak och ta en drink med juryns ordförande, då lär nog vi oxå kunna få höga poäng av alla länder ;D



PUBLICERAT: 2010-03-15, 01:25:13 | URL: http://zvenzon.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: