SKRIVET: 2010-03-27, kl 00:25:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Galen dag!

Min fredag har varit helt galen , brorsans flickvän fyller år och Cissi fyller år , mkt tårta vart de! Har sjukt ont i magen nu ^^
Sen vart jag ensam hemma med min lilla vovve en stund! Asså hon är ju helt jävla galen ^^ Vi låg i soffan och skulle ha myspys ba jag och hon , de va jätte trevligt , hon somnade och jag såg på tvn. Sen vaknade hon av att de va för varmt så hon hoppade ner. Sen skulle hon komma upp igen , men halva arsle va utanför så jag tänkte lyfta upp hon och ba ha mys med hon men då bet hon mig! Sjukt hårt , först morrade hon men de gör hon jämt så jag brydde mig inte , men sen började hon visa tänderna och ba bet mig! Då va vårat myspys över!
så hon började skälla på mig när jag la ner hon och ville komma upp och mysa igen men icke!
Men tillslut somnade hon. Visst äre sjukt hur lätt hundar kan göra en glad igen? tog bara några sekunder innan hon skulle kramas :P
Jo juste , jag åt en bondomlett till middag idag ^^ Har aldrig gjort de förr men de va gott faktiskt :) Nu när jag har börjat äta ägg så passar mamma på ^^ ;)

Nu blire till att msna , hörs :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: