SKRIVET: 2010-03-27, kl 19:51:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

En dag på stan.

Jag for idag in till våran lilla stad för att handla lite , köpte ny mascara , helt allvarligt aldrig haft en sån bra mascara! Den äger :D









Sen efter de köpte jag ett nytt diadem med rosett på :D











Osså sen köpte jag ett nytt grönt nagellack , för jag är helt galen i dom :D Har typ 100 olika färger ^^








Min plan när jag for på stan de va att hitta ett par sköna byxor som jag kan sitta i nästa helg men de fanns lixom inga :/ Visst dom va skön men oerhört fula :/ Och när man köper ett par byxor så måste man ju kunna använda dom utan att skämmas. Men jag vill hitta ett par baggy jeans , jag hatar mina jeans just nu , jag har gått upp i vikt så kan knappt ha dom längre :(

Men jag måste skryta på min lilla ängel (Saga) hon va ensam hemma i 1½ timme idag , utan problem! När vi kom hem så trodde vi ju att hon skulle ha bajsat och kissat överallt men inte en fläck nånstans! Så jävla duktig! :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: