SKRIVET: 2010-06-04, kl 23:49:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stan!

Idag har jag varit på stan med mamma , handlat nya hårklämmor som är jätte söta :D och väldigt somriga :)
Köpte även present åt pappa och en åt Klara :)
Imorron fundera jag på att kanske göra nåt med håret eftersom jag nu fått mina klämmor ;D
Mamma bjöd också på mousse muggar idag :] För er som inte vet så ska jag förklara , på Lilla Bageriet finns de muggar som är fyllda med mousse :D Min dröm asså! Först jordgubb ,med massa frukt på toppen, sen går man ner ett lager så äre choklad :D:D :D Går man ner ännu ett lager så äre vanilj där nere :) Sjukt jävla gott!
Mäktiga är dom! :) Jag som bara ville ha lite mjukglass men fick mkt mera ;) Kanske ska be mamma om en till när jag tar examen (a) Fast kanske inte för min klänning går inte att tvätta ;o Dyr som satan va den men går icke att tvätta ;] Men läcker är jag i den så ;)

Jag och Kicki hade as roligt idag :D Vi limade fast massa teckningar på Haddis bänk (a) Aja :P Godnatt :*


Conny

Finisblogg :) Och fin tjej :) <33



PUBLICERAT: 2010-06-04, 23:55:04 | URL: http://imaginesuicide.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: