SKRIVET: 2010-06-13, kl 00:36:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sommarlov!

Äntligen äre sommarlov! Äre någon som kan förstå de? För jag kan faktiskt inte de.. Känns helt overkligt att jag har gått ut nian nu..När jag började sjuan trodde jag aldrig att denna dagen skulle komma men så bara kom den! POFF sare ba! :)
Men jag börja ju jobba på måndag så jag är ju sysselsatt iaf ;) Blir ändå till att stiga upp tidigt och sluta sent ^^ Dock så jobbar jag ju vissa kvällar också :) Jag ska jobba på ett äldreboende :) De känns riktigt spännande!

Men iaf , jag ska lägga in lite bilder på examen :) Lr ja på hur jag såg ut iaf (a) ^^
Jag fick jätte fina presenter :) Fick en ny mobil av mamma och pappa , en riktigt snygg en! Den har bara varit ute på marknaden i 2 veckor så dyr va den ju också :P
Av brorsan och hans tjej fick jag en parfym ;)
Av mormor och Bertil fick jag 500 kr så jag kan köpa skorna jag vill ha :]
Av moster och hennes familj fick jag 400 kr i present kort på Lindex :) Gött å finn! :)


Morgan Brännlund

FinCornelia ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: