SKRIVET: 2010-06-20, kl 02:06:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Filmkväll!

Nu ikväll har jag och mamma haft filmkväll :) Skönt vare , länge sen vi hade de faktiskt! Fast mamma kanske dåligt samvete för att hon sett bröllopet hela dagen? ^^
Iaf först såg vi Liar Liar på 3:an :) Alltid lika bra enligt mig ;D Jag tycker den filmen är så rolig!
Sen såg vi filmen som jag har velat se hur länge som helst! It´s complicated såg vi och den va mycket bra! Inte lika rolig som jag hade trott dock men väldigt mycket kärlek och oerhört mycket pinsamheter :]
Men iaf , trevligt vare :) Dock vart de en väldigt sen kväll! ^^ Halv två slutade filmen , snacka om trött mamma var ^^ Hon kommer sova gott inatt ;)

Dax att jag beger mig i säng också , om de är soligt imorgon så måste jag hjälpa mamma plantera blommor i trädgården så bäst man är utvilad ;) Godnatt :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: