SKRIVET: 2010-01-13, kl 15:19:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jahapp...

Sjuk idag då , låg och sov från halv tre till halv elva igår , hade så sjukt jävla ont i magen!

Jag grät när jag inte hade ont , så hemma från skolan idag då. Hoppas de blir bättre senare ikv men de tror jag inte. Iaf inte som de känns just nu. 

Joo juste , jag satte ju igång diskmaskinen och de gick alldeles utmärkt ;D!  Tog ur den och allt , mamma och pappa tyckte jag höll på bli vuxen när jag fick för mig att göra såna där grejer bara sådär ^^

tänkte byta i sängen också men då vart jag plötsligt trött..:]

Fyfan..orka inte äta nåt nu...dricker bara massa vatten men de är säkert bra ^^

Ensam hemma hela dan och kvällen dåra. Najz... lr nåt ;p

Men nu ska jag knappra alvedon och smsa , puss :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: