SKRIVET: 2010-01-28, kl 21:06:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

högklackade skor.

Dom flesta tonårs tjejerna tror dom är as tuffa i sina högklackade skor , visst skorna är jätte fina , men sen när ni kommer hem och tar av er dom har ni skit ont i fötterna! Och ärligt talat ni kan inte gå snyggt i dom heller. Ni försöker bara skaka på rumpan så mkt att de blir patetiskt , visst ni må vara snyggare än va jag är men jag försöker iaf inte vara nåt/nån jag inte är.
Jag älskar tennis skor och mysbyxor med en skön tröja till!
Jag sätter inte på mig en kjol och högklackat för att få en killes uppmärksamhet. Finns andra sätt att få de.
Jag hoppas seriöst att ni skärper er ;s 

Och idag bevisades de ju klart och tydligt att ni inte ska ha högklackat. De ha snöat mkt och så , blir ju halt inne på golven också men i matsalen tappade 2 tjejer sina matbrickor pga att ni skulle ha era jävla skor!
Är inte de ett tecken? Jag menar kom igen -.- maten fick ni i håret , ni slog er så hårt på BETONG GOLVET så ni började gråta. Jag tycker verkligen synd om er. Inte för att ni slog er , utan för att ni kommer fortsätta gå i dom där och tro ni är nåt och ni kommer skada er mkt mera.

Inte alla tonårs tjejer är såhär , missuppfatta mig inte , men i stort sett alla på min skola är så.
  


rosie

Gud vad rätt du har...

Du är den första personen i mitt liv som är riktigt jäkla äkta.

Ja.. så är de nog..

Alla andra är ju riktigt jäkla oäkta... x_x

Jag beundrar verkligen dig för att.. inte bara för att du VET vad som är rätt.. utan att du STÅR FÖR det som är rätt.. GÖR de som är rätt..

Man känner ju sig så liten och oerfaren när man läser vad du tänker..

För du gör ju rätt... en annan gör fel.. x_x

Vilken underbar människa du är :D hihi



PUBLICERAT: 2010-02-04, 16:43:14 | URL: http://www.jagharingenbloggsomjagvillvisaupp.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: