SKRIVET: 2010-01-26, kl 20:06:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dålig dag?

Min dag kan man lätt kalla en väldigt dålig dag! Jag har gått in i dörrar , slagit i lilltån så förbannat så jag har ingen känsel i den, jag failade totalt på np (matte) , har sjukt ont i ryggen , pappa vart arg tidigare idag , äcklet på skolan kan inte sluta tafsa , mitt hår är förjävligt och min lärare gör narr av mig.
Helt jävla underbart.. När mamma kommer hem från jobbet ikv ska jag seriöst prata med henne om de här. Asså allt på skolan ^^ men nu ska jag ta mig ett bad sen får jag massage av morsan :D
skriver sen<3


★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Wow nu blogg? :D



Sv: Håller med Ke$ha är grymt bra!

Hon ska vara "förband" till Rihanna under hennes Rated R turne världen över.

Så ifall Rihanna nu kommer till Sverige i år, så slår man två flugor i en smäll om man far på konserten =D



PUBLICERAT: 2010-01-27, 03:27:07 | URL: http://zvenzon.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: