SKRIVET: 2010-02-27, kl 19:55:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vi har skaffat hund :D

Jag vet , jag har inte bloggat på as länge :o Men tro mig jag har haft mina andledningar till de ^^
Vi har skaffat en söt liten hundvalp :D Hon har ni varit hos oss en hel vecka :]
Jag är faktiskt otroligt stolt över henne för hon har verkligen tuffat till sig :)
Innan hon kom till oss så vart hon misshandlad så de är ju självklart att hon va oerhört rädd när vi var tvugna att ta henne från sin familj och spec från sin mamma , hennes trygghet.
Men nu trivs hon toppen bra här ;D
Det ända läskiga just nu är att åka bil ^^ Men de går bättre och bättre de med :)
Men nu ska jag se melodifestivalen , pussar!<3



Första bilden på Saga! :)







CAMIE

Naww, va sööt! ^^,



PUBLICERAT: 2010-03-05, 22:07:20 | URL: http://camillahart.blogg.se/
CAMIE

Hehe, ja det förstår jag bara genom att se bilderna :D



Haft en bra helg? =)



PUBLICERAT: 2010-03-07, 21:05:07 | URL: http://camillahart.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: