SKRIVET: 2010-02-07, kl 01:47:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

tänkte berätta :)

Jag tänkte ba berätta om min vecka eftersom jag inte gjort några inlägg :)

Måndag : Hade en bra dag , tills de vart matte lektion , läraren sur som fan och ger mig värsta attityden , nästa gång kommer hon få världens jävla smäll.!


Tisdag : Hemma pga mag ont :(

Onsdag : Dietisten , eftersom jag har problem med min mage så gav hon mig massa användbara tips :) Men de är slut med att dricka dricka :(! Hemskt :( Tur man ska utomlands snart för där borde ju mina föräldrar göra ett undantag :]

Torsdag : En riktigt bra dag! :) Spec när jag tränade badminton så behövde några killar halva banan ungefär och då började jag spela fotboll med dom ist (a)

Fredag : skolan mellan 10 och 12 (fler såna dagar tack!)  Sen klockan 13.00 vare tandläkare :o Jag har världens tandläkar skräck så de va ju inget jag såg fram emot direkt ^^ Tog med min tandborste på skolan så jag kunde borsta innan jag skulle dit ^^  Men de gick iaf riktigt bra :D Nästa gång jag ska dit är om 1½ år och de gillas otroligt mycket :] Ensam hemma mellan 13.30 och 22.30 , vart oerhört tråkigt :P


Lördag : Inget hände idag. Brorsan kom på besök :) De gillas ju :] fick äntligen bråka lite med han :]<3 
Melodifestivalen började ;) Helt okej faktiskt :)  ensam hemma mellan 09.00 - 14.30 och sen ensam hemma mellan 16.45 och dom är inte hemma än men dom borde komma hem runt 02.30 :) dock igen tråk:(

och imorron söndag : städning tro ja :)


emma.

svar: det är så jävla jobbigt xD



PUBLICERAT: 2010-02-12, 11:36:55 | URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: