SKRIVET: 2010-02-16, kl 18:49:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Djurparken :)

Idag har vi varit på djurparken och de va så jäkla najz ;D
Djurens vinter päls är mycket finare! :)
Men Tobias är ju helt störd! -.- Han hade endast vindbyxor , tshirt och en jacka , de va ju typ 20 minus och rätt mycket snö på många ställen , inte ens långkalsonger! Vilket jävla pundhuvve , sen går han runt och klagar hela jävla tiden. De förstör ju för oss andra som faktiskt försökte göra någonting trevligt tsm.
Roligaste på slutet när han ramlade i snön. Då skrattade jag ;)
Men inte klaga , de va rätt trevligt :)
Jag lägger in bilder på sälarna tror jag ;D Dom var så duktiga och väldigt sociala^^ Gjorde konster hela tiden! :)










































sandra=)

söta!



PUBLICERAT: 2010-03-04, 19:10:31 | URL: http://saandraans.blogg.se/
Inga-Linn

Andra bilden uppifrån är typ jag, jag är lika fet osom säleen på den iaf.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: