SKRIVET: 2010-04-02, kl 20:08:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Turen är med mig!

Nu när vi åker bort i en vecka så va tanken att brorsan skulle ha hunden hela veckan , jag protesterade väldigt mycket emot detta för att han inte varit världens snällaste mot henne.
T.ex. man kan inte busa upp hunden och sen skälla på henne för att hon vill leka när han inte vill helt plötsligt. Man kan inte heller skrika "HUNDJÄVEL!" när hon har kissat i hans rum.
Tar man in henne på rummet så.. Spec om man har en massa kablar nere på golvet.
Och brorsans flickvän är väl inte världens bästa heller. Saga (hunden) älskar när man släpper ut henne på baksidan osså får hon springa dit fram. Hon absolut älskar att vara ute och springa! Men då tycker Isabelle (flickvännen) att de är sjukt onödigt.
Brorsan kan inte heller hålla Sagas mat tider.!
Hon ska ha 4 ggr per dag tills hon är 4 månader. Vi lämnade dom ensamma i en dag och då fick hon mat typ 10 ggr. Vi frågade varför och deras svar va att Saga hade gått till matskålen.
De betyder ju ffs ingenting att hon går dit -.-
Hon älskar att tugga på den så kan ju ha varit därför. Saga tog även sin matskål och kastade runt den och bet på den och allt sånt som hon nu bruka göra då kommer min bror och tar den ifrån henne.. Jag gav den tillbaka och jag och brorsan började bråka men nu äre så att de är min hund! Inte hans! Och han vill skaffa hund i framtiden..Tycker väldigt synd om den stackarn!!
Men de blir mormor som ska ha hunden :D De är så awesome! :] Mormor är världens snällaste mot alla djur så de blir inga problem :)! Synd bara att hon ha stora hundar själv :/ Men de löser sig ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: