SKRIVET: 2010-04-18, kl 18:53:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dag 7 , flyga hem!

Klockan är nu 04.30 och jag gick upp för några minuter sen. Otroligt jobbigt att behöva stiga upp nu.
Ska bara klä på mig och borsta tänderna sen ska vi gå ner till bussen.
Nu sitter jag på flygplatsen , klockan är 05.40 och jag ska äta frukost.
Coca cola och kyckling macka:P Inte ofta man får det som frukost ^^
Men jag tyckte att kyckligen smakade konstigt så jag tog ur den och då visar det sig att den är helt jävla rå.
Jag börja må dåligt ;/ Hann då iaf äta en halv mandarin innan det var dags att stiga ombord.
På vägen dit så träffa jag ett spanskt fotbollslag ;) SEXY! ;]
När det är våran tur att visa biljetter och pass så har killen vi ska visa det för värsta jävla attityden! Han har då förstört min dag..det jävla arslet..
Hela flygresan har jag mått dåligt och varit yr..Toppen!
Tur vi landa tidigt iaf.
Hemma i Sverige igen! Känns dock lite tråkigt faktiskt , hade gärna stannat längre.
Det är 5+ när vi landar här. Det är lite skillnad på 5+ och 35+.
Men vi får väl ta och göra en ny resa snart igen ;)
Tack för denna resa! ;]<3

(Hem till Saga nu!:D)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: