SKRIVET: 2010-04-18, kl 18:43:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dag 6

Det är sista dagen här på hotellet och det är jätte dåligt väder!
Fredagen skulle ju bli soligast och varmast men det är bara grått.
Otroligt tråkigt. Och jag har mått dåligt sen jag åt en hamburgare tidigare idag.
Jag och mamma har även sovit idag ,2 timmar , en liten tupplur ;)
Bara att göra sig färdig för middagen när man vaknat.
Vi satt och åt middagen i 3 timmar. Det var grillat idag och jag kände hur mycket jag vill ha sommar!
Till efterätt var det chokladmousse med grädde och strössel. Mums!
Men det var en tant som ramlade i chokladmousse och skadade sig. :(
Sen ännu mera shopping! Jag fick en hel drös med armband , riktigt fina!
Sen tillbaka till rummet för att packa väskan. Bussen avgår 05.15 imorron , riktigt hemskt att behöva stiga upp en hel timme tidigare.  Men imorron får jag äntligen träffa Saga! ;]
Som jag har saknat henne! :(
Men nu blire sängen! Godnatt<3


• Ällenoяä •

ÅHH SHOPPING!! :D



PUBLICERAT: 2010-05-08, 22:20:29 | URL: http://elleyeah.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: