SKRIVET: 2010-04-18, kl 18:22:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dag 5 , utflyktsdagen!

Vi hade egentligen sagt att vi inte skulle fara någonstans men idag kändes det som att det behövdes.
Vi skulle med en buss som gick 11.15 , vi skulle över en bro och en massa sånt. Vi stannade vid först bästa busstation men icke hade vi gått över någon bro. Tillslut var en busschafför så snäll och hjälpte oss och vi hade ju totalt glömt att vi skulle över en bro. Den var sjukt lång och hög. Vi missade precis bussen , äre inte typiskt?
Men iaf vi tog oss fram , vi for till en strand på andra sidan ön , Playa De Ingles , det vart sjukt mycket varmare när vi kom dit.
Direkt vi kom dit så for vi på en resturang , den maten var otroligt god! Resturangen heter Munchen den tredje , konstigt namn men jag vet ju inte vad det betyder.
Deras glassdrinkar såg helt fantastiska ut men jag fick ingen :(
Efter lunchen så for vi ner till sjävla stranden , den va enorm! Och det var över 40 grader i solen.
Och runt 35 grader i havet. Vi låg där i ungefär 2½ timme och skönt var det men väldigt varmt.
Sen skulle vi hitta vilken buss vi skulle åka hem och det var ett äventyr i sig det med.
Men tillslut hittade vi rätt iaf och fick åka hem till hotellet.
Jag stod i duschen minst 1 timme tro jag fast jag inte ens tycker om deras dusch. Det är verkligen allt eller inget , iskallt eller sjukt jävla varmt.
Det var pasta kväll på resturangen , otroligt gott och väldigt mättande.
Efter middagen tog jag en kaloribomb. Jordgubbsmousse med chokladsås och grädde ;] Sjukt gott faktiskt! Jag vill ha en likadan imorron ;]
Efter middagen fick jag en överraskning av mina föräldrar , Betty Boop väskan!!!!!
Men inte konstigt för jag har inte slutat prata om den sen jag såg den (a)
Tog en drink efteråt men nu äre sängen!
Godnatt<3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: