SKRIVET: 2010-04-18, kl 15:03:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dag 4

Imorse var vi uppe med tuppen , alla vaknade klockan 5 och var jätte kissnödiga och självklart var vi utan toapapper! Tur mamma hade med sig våtservetter ;]
Klockan var inte ens 9 när vi gick ner för att äta frukost. Sedan gick vi ner till poolen och dum som man är så hoppar man i direkt så man får sitta helt blöt resten av dagen ^^
Men de fick mamma också för hon hoppade i med mig ;)
Runt 13.00 var det 30+grader i alla pooler. Men vädret har inte varit på topp idag. Blåsigt men varmt fast solen inte varit framme speciellt mycket idag.
Men enligt vädret så ska det vara otroligt bra väder både torsdag och fredag ;D
Idag är det även avresedag för många familjer så det är väldigt tomt överallt men ljudnivån känns högre på nåt sätt.
Middagen idag var toppen ,kocken grillade allt exakt som man ville ha det! Man fick välja mellan kött ,kyckling och tonfisk. Till efterrätt var det hallonmousse! Jag som önskade det igår :] Fast igår var det verkligen inte fel på deras chokladmousse!
Efter middagen for vi tjejer ner på stan och shoppade åt moster :)
Jag hittade en Betty Boop väska som jag verkligen vill ha! Typ dyrast väskan på Mallorca men i alla fall :]
När vi kom tillbaka till hotellet så tog vi en drink i baren. Jag vet inte hur många drinkar jag har druckit på den här semestern men goda är dom!
Sen ville mamma upp på rummet och sova en stund men inte jag och moster! Vi ville fara längst upp på hotellet , våning 11.
Man hade en fantastisk utsikt därifrån!
Vi skrattade hela tiden för vi hade råkat lämna av mamma på fel våning så vi fick syner av hur hon stod vid dörren och tryckte ner kortet men aldrig tog sig in! Den absolut roligaste synen var att den elaka tanten bodde där!
Men sen gick vi i alla fall i säng.
Jag ,mamma och pappa låg i sängen till 23.30 och kollade på tavlan vi hade framför sängen.
Jag såg ett monster ,mamma ser en fiskare och pappa såg Jesus! ^^
Aja godnatt! ;*<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: