SKRIVET: 2010-04-17, kl 20:22:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dag 3.

Igår fick jag sova på soffan. Den är otroligt liten och jag fick ont i hela kroppen.
Tror jag sov 1 timme kanske. Jag hoppade över frukosten på morgonen , hoppade ner i sängen och sov 1½ timme till. Det behövdes.
Idag badade jag för första gången i poolen , det var otroligt varmt! Igår när jag doppade tårna så var det iskallt så då hoppade jag över att bada. Jag åt istället ;)
Idag var det över 25+ grader och det blåste lite lätt bara. Otroligt skönt.
Det enda jobbiga just nu är att dricka vatten. För deras vatten går ju inte att dricka och en liten flaska med vatten kostar 15 kronor. Senare ikväll ska vi köpa 5 liters dunk med vatten :)
Vi gick strandpromenaden idag ,7 kilometer lång. Men den kändes mindre.
Vi ska gå den igen nån dag och då ska jag ha med mig kameran :)
Byggnaderna vi såg var helt fantastiska!
Jag och mamma tog stenar från stranden fast det får man inte ;)
Men det roligaste hände på slutet , en tant låg och solade helt naken (lite äckligt) men iaf några meter bort ligger då en kille , 40-50 år. Han har på sig lila speedos och har stånd! Man såg verkligen allt!
Jag höll ju på dö av skratt.
Dagens middag var helt fantastisk! Hemma gjord chicken tikka! Jag som är galen i det vart ju tokig (a)
Dom hade även stekt kycklig som dom hade lagat i citron och nåt annat , den var också väldigt god!
Våra middagar blir ju bara senare och senare för när vi gick från bordet var klockan kvart i nio.
Dom andra for på nån after dinner show  medans jag , mamma , moster och Lukas for upp till hotellrummen.
Moster och Lukas gick och sov medans jag och mamma satte oss i sängen och spelade kort.
Pappa kom hem runt halv tolv tror jag , sen slockande vi allihopa.
Godnatt!<3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: