SKRIVET: 2010-04-17, kl 19:20:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dag 2

Vaknade klockan 8 av en massa solsken och kvittrande fåglar! Det var otroligt underbart :]
Speciellt med tanke på att de blåste/regnade när vi kom hit igår.
På vädret sa dom att det skulle regna idag också. Men det gör det inte :) Det blåser dock mycket.
Idag låg vi endast vid poolen och solade och åt en massa gott! :)
När vi går in på hotellrummet så märker vi alla att vi har bränt oss allihopa! Och det är riktigt ordentligt också :P
Så vi smörjer in oss med kylbalsam sen går vi ner till maten :)
Maten är god men dom kryddar lite. Sen vart de efterrätt , det märks att dom tycker om sötsaker här.
Dom hade en enorm choklad fontän! Och den ska jag ha kort på innan jag far härifrån!
Min moster höll ju på dö för att hon är galen i choklad :)
Det verkar som att allting här har kvällsöppet , 16.00-22.00 står det på varenda skylt när vi senare på kvällen är ute och går på stan.
Jag hittade mycket fina kläder men alldeles för dyrt ;p
Vi ska förmodligen ut imorgon igen och då kanske jag hitta nåt som inte kosta så himla mycket :)
Men nu ska en trött och väldigt bränd Cornelia gå isäng. Klockan är ju strax efter tio men reser man med gamlingar så gör man ^^
Godnatt!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: