SKRIVET: 2010-04-17, kl 18:56:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dag 1 , flygningen!

Det var otroligt jobbigt att behöva lämna Saga direkt på morgonen men jag vet att hon kommer ha det jätte bra hos mormor!
Det här är min första flygning och självklart är jag jätte nervös! Men jag tror dock att mamma är ännu mera nervös än vad jag är ;)
Men allt gick verkligen jätte bra! Eftersom jag kan skriva detta så lever jag ju ;)
Flygningen gick verkligen långsamt. 6½ timme med en klagande kärring bakom sig och hela hennes familj va lika hemska! Det värsta är att vi bor på samma hotell. Stackars personal.
Det första dom gjorde var att klaga på att ingenting här på hotellet är perfekt!
Men tillbaka till flygningen , när vi flög över staden , Las Palmas, då kändes allting värt det!
Allt klagande , alla ljud , huvudvärken , allt sånt försvann när jag såg staden!
Typ hela staden lyste! Det var ett magiskt ögonblick i mitt liv :)!
Sen när vi landat så åkte vi buss till hotellet :) Det märktes tydligt att vi var i ett annat land , 180km/h med buss!
Och chaffören saktade inte ner när vi åkte i kurvor! Bara att hålla i sig!
Sen när vi kom fram så va ju den klagande tanten självklart tvungen att klaga lite mera.
"You can not drive a bus like that!"
"key? I dont understand you"
"Det gör du visst! PUCKO!"
Men nu är klockan kvart i ett när vi väl fått lite mat i magen och vi har checkat in alla våra grejer så de är dags för sömn! Godnatt<3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: